کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مقدمه:

بازاریابی به عنوان ابزاری به جهت ارزش در میان سازمانها و مشتریان میتواند به سازمانهای خدماتی مانند بیمارستانها و مراکز درمانی برای یافتن بازارهای هدف خود و ایجاد برتری از طریق شناسایی تمایلات و علل انتخابهای مشتریان بالفعل و بالقوه بسیار کمک میکند.
هدف از انجام این پژوهش ارائه درک مناسبی از بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و یافتن مولفه های تاثیرگذار در این حوزه است.

بیشترین عوامل تاثیرگذار در ایجاد مزیت رقابتی سازمانهای خدماتی بیمارستانی و مراکز درمانی،ارزش ویژه برند،عامل کارکنان(پزشکان و پیراپزشکان) در بیمارستانهای خصوصی،قیمت در بیمارستانهای دولتی،توجه به بازاریابی داخلی و ارزش منابع انسانی، یافت شد.

با توجه به نتایج این تحقیقات،بیمارستانها و مراکز خدمات درمانی،ضمن توجه بسیار به اصول و آمیخته های بازاریابی در زمینه مورد خدمت خود،لازم است که به چندین جنبه از بازاریابی به طور همزمان توجه کنند،تا بتوانند ضمن تکریم بیماران و ارائه خدمات بهتر به آنان،یک محیط مبادله ارزش به جهت منفعت مناسب در قبال ارائه خدمات شایسته و همچنین مزیت رقابتی پایدار برای خود ایجاد نمایند.

 

بازاریابی بیمارستان

بازاریابی خدمات درمانی

بازاریابی مراکز درمانی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها